Be strong, my friend.


♥ Mohammad Azam bin Ali Rahman 

Hello & Assalamualaikum to all readers. Sorry malam-malam baru nak update blog. Mood baru datang. Well, today entri will be for him. He's in the picture. He is my super super supeeeeeeeerrrr boyfriend ever. Crazy classmate. I love to hang around with him. He is a funny person, sangat penyabar orangnya, kadang-kadang masuk air pun ada. Jarang la nak tengok dia sedih dalam kelas. Senang cerita, setiap masa ceria. Macam takde pape yang berlaku. Even masa cikgu tengah marah, muka student semua macam nak kena penyepak, dia cool je. Then he'll start his stupid joke. Macam-macam keluar. Yang tak berkenaan pun ada. Kalau sehari dia takde dalam kelas, rasa macam incomplete sangat-sangat. Ingat Azam, kau kena datang sekolah setiap hari. Setiap hari!

Azam, I am really-really sorry sebab marah kau pagi tadi. Takde niat pun sebenarnya :/ Aku tahu kau terasa. Sorry sangat-sangat k? Please jangan marah kat aku dah. Perasaan aku tak tenteram sampai aku balik rumah. Taktahu kenapa. After I know that story, serba salah aku lagi banyak. Patut la kau diam harini kan zam? Kau ada masalah. Tapi tadi aku tengok kau happy je. Boleh main gelak-gelak, gurau-gurau. Tak pernah nak tunjuk yang kau tu dalam masalah. Azam Azam. Sedih aku buat entri ni. Kau la manusia paling best pernah aku kenal zam. Seronok sesangat kawan dengan kau. Kenapa la masa form3 dulu kita tak kenal ek? Kalau tak aku dah ngorat kau dah masa tu. Haha joke. 

I know you're s strong person, Azam. Kuatkan semangat kau k? Tak suka tengok kau sedih. Banyakkan berdoa, semoga adik kau sihat selalu. Solat jangan tinggal zam. Itu je yang boleh membuatkan doa kita diterima. We're all 4 ZMRD, will give you support anytime you need bro. Jangan risau, satu kelas sayang kau sangat-sangat. Muah muah :*

Tears of Sadness.